WEGE GULASZ

Prawdziwy gulasz z mięsem zrobiłam chyba raz w życiu i nie wyszedł mi. Natomiast ten wege jest bardzo smaczny i dużo lepszy od ,,prawdziwego". Zapraszam ;)



SKŁADNIKI:

*kostka sojowa lub kotlety sojowe po ugotowaniu pokrojone w kostkę
*cebula
*papryka
*ząbek czosnku
*koncentrat pomidorowy (ja nie miałam i użyłam przecieru pomidorowego)
*przyprawy: sól, pieprz, majeranek, słodka papryka i ostra papryka
*oliwa z oliwek lub olej rzepakowy

PRZYGOTOWANIE:

1. Przygotowujemy kostkę sojową lub kotlety i gotujemy do miękkości w bulionie warzywnym.

2. Na patelni rozgrzewamy oliwę/olej i smażymy drobno posiekaną cebulę i czosnek.

3. Paprykę myjemy, wycinamy nasiona i kroimy w kostkę lub paski wedle uznania.

4. Podlewamy wodą, dodajemy przyprawy i dusimy do miękkości papryki.

5. Dodajemy kostkę sojową i kilka łyżek koncentratu lub przecieru pomidorowego.

6. Dusimy jeszcze chwilę.

Smacznego!

Ja podałam gulasz (jak widać na zdjęciu) z ziemniakami, ale będzie do tego pasował również ryż, kasza jęczmienna lub gryczana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Green and Vege , Blogger