POTRAWKA WARZYWNA

Chcę Wam opisać jedno z najprostszych i najszybszych dań do zrobienia na obiad, kiedy nie ma czasu na gotowanie lub nie ma się pomysłu.


Warzywa można zjeść ze wszystkim: makaronem, kaszą, ziemniakami lub ryżem

potrawka z warzyw, wege potrawka, warzywa z ryzem

POTRAWKA WARZYWNA

Składniki:
- warzywa na patelnię (ja użyłam warzyw na patelnię po włosku z Biedronki)
- dodatek czyli makaron, kasza, ziemniaki, ryż (ja użyłam zwykłego białego ryżu, również z Biedronki)
- fasola biała lub czerwona (najlepiej użyć suchej i namoczyć ją na noc a potem ugotować, ale ja użyłam fasoli białej w puszce z Biedronki. Przed dodaniem jej do potrawy opłukałam wodą na sitku)
- groszek (ja użyłam w puszce z Biedronki i tak samo jak fasolę, groszek przepłukałam pod bieżącą woda na sitku)
- pomidory w puszce lub passata pomidorowa (ja użyłam passaty z Biedronki)
- cebula
- czosnek
- sól, pieprz
- przyprawy wedle uznania (ja dałam majeranek, słodką paprykę i jarzynkę bez sztucznych dodatków)

Przygotowanie:
1. Gotujemy makaron, kaszę, ziemniaki lub ryż (według naszych preferencji)
2. Na oleju lub oliwie podsmażamy pokrojoną cebulę oraz czosnek.
3. Dodajemy warzywa na patelnię, chwilę podsmażamy a później wlewamy trochę wody i dusimy na patelni i dodajemy jarzynkę lub trochę warzywnej kostki rosołowej bez sztucznych dodatków.
4. Kiedy warzywa będą bardziej miękkie i woda trochę wyparuje, wlewamy passatę pomidorową lub pomidory z puszki.
5. Dodajemy fasolę, groszek, przyprawiamy do smaku.
6. Chwilę dusimy, aby warzywa nasiąkły sosem i przyprawami i gotowe

Szybkie, proste i tanie, ponieważ podstawowe składniki znajdziemy w Biedronce :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Green and Vege , Blogger